Pátek 16:00
Městské divadlo Mariánské Lázně
2024, 12 min, česky s anglickými titulky
Režie: Marie-Magdalena Kochová
Producentka: Agáta Kolářová
Scénář: Josef Kokta
Kamera: Kristina Kůlová
Střih: Veronika Kašparová
Zvuk: Martin Michálek
Hudba: Haštal Hapka
Scénografie: Eliška Ouředníčková
Kostýmy: Natalie Rajnišová
Obsazení: Jaroslav Pizl
Produkce: Helium Film
Koprodukce: Magic Lab (Michal Křeček), FAMU (Tomáš Šimon), Nadační fond FILMTALENT ZLÍN (Markéta Pášmová)
Pracovník jaderné elektrárny si stanovil maximální limit spotřeby své elektrické energie. Energie, která mu měla vystačit do konce života, však pomalu dochází. V důsledku toho stojí před rozhodnutím, na co zbývající energii přeměnit. 3 MWh je filmová báseň o nerůstu a popření antropocentrismu. Je natočena na analogový 16mm materiál poškozený digitálními elektrickými výboji, generovanými z hlasového záznamu protagonisty. Demonstruje tak vztah mezi mužem a materiální realitou.
Marie-Magdalena Kochová vystudovala Katedru nových médií na Západočeské univerzitě a v současné době studuje na katedře dokumentární tvorby na Filmové a televizní fakultě Akademie múzických umění v Praze. Její krátké filmy festivalu dokumentárních filmů Ji.hlava, v Rotterdamu nebo festivalu Hot Docs.
Pátek 16:00
Městské divadlo Mariánské Lázně
2024, 12 min, česky s anglickými titulky
Režie: Marie-Magdalena Kochová
Producentka: Agáta Kolářová
Scénář: Josef Kokta
Kamera: Kristina Kůlová
Střih: Veronika Kašparová
Zvuk: Martin Michálek
Hudba: Haštal Hapka
Scénografie: Eliška Ouředníčková
Kostýmy: Natalie Rajnišová
Obsazení: Jaroslav Pizl
Produkce: Helium Film
Koprodukce: Magic Lab (Michal Křeček), FAMU (Tomáš Šimon), Nadační fond FILMTALENT ZLÍN (Markéta Pášmová)
Pracovník jaderné elektrárny si stanovil maximální limit spotřeby své elektrické energie. Energie, která mu měla vystačit do konce života, však pomalu dochází. V důsledku toho stojí před rozhodnutím, na co zbývající energii přeměnit. 3 MWh je filmová báseň o nerůstu a popření antropocentrismu. Je natočena na analogový 16mm materiál poškozený digitálními elektrickými výboji, generovanými z hlasového záznamu protagonisty. Demonstruje tak vztah mezi mužem a materiální realitou.
Marie-Magdalena Kochová vystudovala Katedru nových médií na Západočeské univerzitě a v současné době studuje na katedře dokumentární tvorby na Filmové a televizní fakultě Akademie múzických umění v Praze. Její krátké filmy festivalu dokumentárních filmů Ji.hlava, v Rotterdamu nebo festivalu Hot Docs.